Conducerea Prefecturii Bacău a prezentat un raport oficial despre activitatea din 2018 a instituției. Ședința s-a desfășurat pe 7 februarie, la Centrul de Afaceri și Expozițional din Bacău.

A fost primul eveniment creat de instituției în acest fel, mai apropiat de stilul „corporate” decât de cel tradițional al instituției.  

La ședință au fost invitați să participe parlamentari bacăuani, autoritățile publice locale, conducătorii serviciilor publice deconcentrate și ai structurilor județene ale Ministerului Afacerilor Interne, reprezentanții sindicatelor și patronatelor, ai clerului și universităților din Bacău, alaturi de reprezentanții mass-media.

Fiecare șef de departament sau serviciu și-a prezentat activitatea.

„Raportul de activitate a evidențiat acțiunile și proiectele inedite, prin care anul 2018 se deosebește de anii anteriori, fie că este vorba de o nouă abordare a implementării Sistemului de Control Intern Managerial, privind operaționalizarea activității instituției atât în verificarea modului de aplicare a actelor normative la nivelul judeţului, cât și pe toate categoriile de servicii publice oferite cetățenilor, de gestionarea promptă și eficientă a tuturor situațiilor de urgență, de renovarea clădirii Palatului Administrativ sau de implicare activă în viața comunității”, a explicat Prefectul județului, Maricica Luminița-Coșa.

Ea a mulțumit tuturor colaboratorilor pentru implicare și pentru profesionalismul dovedit în gestionarea tuturor situațiilor cu care județul s-a confruntat în anul 2018, precum și în rezolvarea problemelor sesizate de băcăuani, apreciind că toate eforturile au fost făcute pentru ca „Instituția Prefectului Județului Bacău să fie mai aproape de cetățeni”.

Subprefectul județului, Valentin Ivancea, la rândul său, a mulțumit tuturor celor care au acordat aprecieri susținând: „pe noi ne va evalua cetățeanul; în funcție de cum percepe acesta că ne-am făcut datoria, așa ne-am îndeplinit obiectivele”.