Rețeaua mobilă şi de date Orange a întâmpinat probleme de funcționare, marți seară, în mai multe zone din România

După aproximativ o oră, utilizatorii au semnalat că problema a fost remediată. Utilizatorii rețelei de telefonie Orange nu au putut efectua apeluri și nu au putut accesa datele mobile. Incidentul a fost semnalat de mai mulți utilizatori pe pagina de Facebook a companiei.

Problema a fost semnalată din utilizatorii din mai multe orașe, precum București, Iași, Brașov, Bacău și Cluj. În urma unei întrebări primite pe pagina oficială de Facebook, compania a anunțat că într-adevăr există probleme de rețea.

„În acest moment, intampinam dificultati in ceea ce priveste utilizarea serviciilor de voce si date in zona ta. Tehnicienii nostri lucreaza deja la remedierea incidentului. Iti multumim pentru intelegere si iti cerem scuze pentru neplacerile create.”, Roxana Facebook Team.

Ultimele probleme de acest gen au fost întâmpinate de utilizatorii Orange în martie 2019, când rețeaua nu a fost funcțională timp de mai multe ore.

La finele lunii septembrie 2019, Orange România avea aproape 11 milioane de clienți pentru serviciile mobile, fixe și TV, conform celor mai recente date oficiale publicate de companie.