De acum, activitatea de registratură și relații cu publicul a Primăriei Bacău se va desfășura exclusiv în această nouă locație, din strada Nicolae Titulescu nr. 3 (fostul sediu al Serviciului de Stare Civilă), anunță primarul Cosmin Necula.

Un singur loc în care depuneți solicitări/cereri/sesizări/petiții pentru toate direcțiile din cadrul primăriei.

Toate documentele sunt scanate și înregistrate într-un sistem informatic, iar apoi vor fi transmise electronic personalului responsabil de soluționarea lor.

Pe parcursul rezolvării cererii dumneavoastră veți putea urmări online stadiul acesteia, până la obținerea răspunsului.

La birourile specializate pe diferite arii de interes, veți primi consiliere și informații complete privind modalitatea de a obţine diverse documente, avize, aprobări etc., astfel încât să vă rezolvați problemele într-un timp cât mai scurt.

Programarea la ghișeu se realizează în baza unui sistem electronic automat, care va elibera tichet de ordine și va afișa timpul mediu de așteptare.