Tichetele de masă, care sunt oferite doar pe suport electronic, au o perioadă de valabilitate, conform legii.
Legea 165/2018 prevede că dacă aceste tichete nu sunt folosite în termenul respectiv, sumele de pe card vor fi retrase de către emitent, iar beneficiarul nu o să le recupereze.
Astfel, tichetele pot fi folosite doar în anul în care au fost emise. Însă sunt și excepții. Cele emise între 1 noiembrie și 31 decembrie pot fi utilizate până la data de 31 decembrie a anului următor.
Conform avocat.net, tichetele de masă sunt valabile numai dacă au înscrise pe card sau stocate într-un alt mod în acesta următoarele mențiuni:
• numele și adresa emitentului;
• perioada de valabilitate a utilizării tichetului de masă;
• interdicția de a fi utilizat pentru achiziționarea de țigări sau de produse alcoolice;
• numele, prenumele și codul numeric personal ale salariatului care este în drept să utilizeze tichetul de masă.
De asemenea, trebuie ținut cont și de un alt aspect, și anume valabilitatea suportului electronic, practic a cardului.