Compania băcăuană Travel Plaza, una din cele mai cunoscute agenții de turism de pe piață, s-a alăturat celui mai mare operator de chartere de pe piața autohtonă, Christian Tour Holding. „Cu bucurie vă aducem la cunoștință că Christian Holding a achiziționat pachetul majoritar Travel Plaza, deținând acum 51% din companie. Această asociere reprezintă un impuls semnificativ pentru Travel Plaza, consolidându-și poziția și devenind o forță și mai robustă în industrie. Asocierea cu Christian Holding nu este doar un pas către viitor, ci și o promisiune că Travel Plaza va continua să ofere servicii de calitate, inovatoare și orientate către nevoile clienților noștri”, a declarat, pentru Profit.ro, Cătălin Hazaparu (foto), fondatorul Travel Plaza.

Travel Plaza a fost fondată în 2009, în Bacău, de către antreprenorul Cătălin Hazaparu, care a rămas acum cu 49% din acțiunile companiei, și de Moraru Ovidiu, care a ieșit din acționariat. Travel Plaza are puncte de lucru în patru orașe din țară, respectiv în Ploiești, Suceava, Brașov și Bacău.

„Avem în plan să extindem rețeaua de agenții Travel Plaza, în viitorul apropiat. Deciziile noastre sunt ghidate de principii durabile și sănătoase, așadar procesul de extindere pe care-l parcurgem acum implică o analiză amănunțită pentru a ne asigura că fiecare locație reflectă angajamentul nostru față de calitate și responsabilitate. Vom furniza informații suplimentare la momentul potrivit, astfel încât să împărtășim împreună evoluția noastră și valorile pe care le promovăm”, adaugă Cătălin Hazaparu, care mai deține, alături de Moraru Ovidiu, o afacere în domeniul publicității și serviciilor de reprezentare media, cu sucursale în 10 județe ale țării.

Travel Plaza a finalizat 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 150.000 de euro, în creștere cu 240% față de perioada precedentă.
„Travel Plaza este partenerul nostru de mai mulți ani și lucrăm foarte bine împreună. Noi oricum am mai făcut și alte achiziții în ultima perioadă. Achiziționăm mai multe companii mici și medii în portofoliul nostru pentru consolidarea business-ului. Niciunul dintre brandurile astea locale nu vor fi transformate în Christian Tour, ci vor rămâne independente. Vor avea aceleași valori, limite și sisteme de operare ca Christian Tour, dar vor rămâne branduri autohtone locale. Vor fi ca un fel de constelație. Vor fi mai multe agenții cu diverse nume locale, dar sub același standard de business”, spune pentru Profit.ro Cristian Pandel, fondatorul Christian Tour.

Compania vrea să se extindă puternic în următorii ani prin achiziții. „În 2024 va fi un proces lung al Christian Tour de a crește prin achiziții, nu prin dezvoltare proprie. În momentul ăsta mai suntem în discuții cu încă 3 jucători pe domenii legate de turism, dar care nu sunt în portofoliul nostru. Adică, nu neapărat pe turismul de leisure, ci de business, corporate, pe partea de bilete de avion. Pentru 2023 avem un buget pentru achiziții de peste 10 milioane de euro, din surse proprii”, precizează Cristian Pandel. Christian Tour a ajuns la 55 de agenții la nivel național, dintre care 20 au fost deschise doar anul acesta.

„Nu avem în plan anul următor să mai deschidem noi agenții, ci doar achiziții și focusul pe online”, spune Pandel. Compania și-a crescut vânzările în 2023 cu 47% față de anul anterior, iar pentru 2024 vizează o creștere cu cel puțin 27%. „A mers turismul în 2023. A fost un an foarte bun, un boom pe partea de turism. A încetinit acum spre finalul anului pentru că sunt problemele din Israel. Și în 2024 eu cred că va fi la fel”, afirmă Cristian Pandel (foto).

Brandul Christian Tour este parte din Memento Group, fondat de către frații Pandel. Grupul mai deține TUI Travel Center, Memento Holidays, Memento Bus, Memento Green, Animawings, Memex, Yuga, Biothic Pharma și FDA. (Sursa/ Profit.ro)